Službeni glasnik BiH, broj 74/21

Na osnovu člana 25. stav (1) tačka e), člana 42. stav (1) tačka d), a u vezi sa članovima 12., 14., 16. i 18. Zakona o konkurenciji ("Službeni glasnik BiH", br. 48/05, 76/07 i 80/09), a rješavajući po Prijavi namjere koncentracije privrednog subjekta Asecco SEE privredno društvo za trgovinu, konsalting i inženjering d.o.o., Džemala Bijedića 2, Opština Novo Sarajevo, 71000 Sarajevo zastupan po advokatu Dini Duraković iz advokatskog društva DMB LEGAL d.o.o. Kralja Tvrtka 6, 71000 Sarajevo, zaprimljenoj dana 07.07.2021. godine pod brojem: UP-03-26-1-024-1/21, Konkurencijsko vijeće Bosne i Hercegovine, na 95. (devedesetpetoj) sjednici održanoj dana 28.10.2021. godine, donijelo je


RJEŠENJE








1. Ocjenjuje se dopuštenom koncentracija na tržištu računarskog programiranja na teritoriji Bosne i Hercegovine kojom privredni subjekt Asecco SEE privredno društvo za trgovinu, konsalting i inženjering d.o.o., Džemala Bijedića 2, Opština Novo Sarajevo, 71000 Sarajevo kupovinom (..)** udjela osnovnog kapitala stiče kontrolu nad privrednim subjektom BS Telecom Solution d.o.o. Sarajevo, Društvo za inženjering i razvoj, Branilaca Sarajeva 20, 71000 Sarajevo, u smislu člana 12. stav (1) tačka b) pod 1) Zakona o konkurenciji.

2. Obavezuje se Podnosilac prijave, privredni subjekt Asecco SEE privredno društvo za trgovinu, konsalting i inženjering d.o.o., Džemala Bijedića 2, Opština Novo Sarajevo, 71000 Sarajevo, da uplati administrativnu taksu u ukupnom iznosu od 5.000,00 KM (pet hiljada konvertibilnih maraka) u korist Budžeta institucija Bosne i Hercegovine.

3. Ovo Rješenje o koncentraciji se upisuje u Registar koncentracija.

4. Ovo Rješenje je konačno i bit će objavljeno u "Službenom glasniku BiH", službenim glasilima entiteta i Brčko distrikta Bosne i Hercegovine.

Obrazloženje


Konkurencijsko vijeće je dana 07.07.2021. godine, zaprimilo pod brojem: UP-03-26-1-024-1/21 podnesak koji se odnosi na Prijavu namjere koncentracije i dopunu Prijave pod brojem: UP-03-26-1-024-1/21 od 09.07.2021. godine koja se odnosi na kupovinu (..)**..... privrednog subjekta BS Telecom Solution d.o.o. Sarajevo, Društvo za inženjering i razvoj, Branilaca Sarajeva 20, 71000 Sarajevo od strane privrednog subjekta Asecco SEE privredno društvo za trgovinu, konsalting i inženjering d.o.o., Džemala Bijedića 2, Općina Novo Sarajevo, 71000 Sarajevo u smislu člana 12. stav (1) tačka b) Zakona o konkurenciji ("Službeni glasnik BiH", br. 48/05, 76/07 i 80/09) (u daljem tekstu: Zakon).

Analizom podnesene Prijave i priložene dokumentacije utvrđeno je da je ista nepotpuna, stoga je Konkurencijsko vijeće aktom broj: UP-03-26-1-024-3/21 od 21.07.2021. godine zatražilo dopunu iste.

Podnosilac prijave je dana 26.07.2021. godine aktom broj: UP-03-26-1-024-4/21 zatražio produženje roka za dostavu istog, što je i odobreno aktom broj: UP-03-26-1-024-5/21.

Dana 04.08.2021. godine Konkurencijsko vijeće je zaprimilo pod brojem: UP-03-26-1-024-6/21 dopunu Prijave, te aktom broj: UP-03-26-1-024-7/21 od 06.08.2021. godine zatražilo određena pojašnjenja i dopunu.

Predmetna Prijava je dopunjena podneskom zaprimljenim pod brojem: UP-03-26-1-024-8/21 od 11.08.2021. godine, te podneskom broj: UP-03-26-1-024-9/21 od 31.08.2021. godine.

Konkurencijsko vijeće aktom broj: UP-03-26-1-024-10/21 od 14.09.2021. godine zatražilo dopunu iste, te je Podnosilac prijave istu dopunio podneskom zaprimljenim pod brojem: UP-03-26-1-024-11/21 od 17.09.2021. godine i podneskom broj: UP-03-26-1-024-12/21 od 22.09.2021. godine.

Po prijemu dokumentacije Konkurencijsko vijeće je utvrdilo da je Prijava kompletna i izdao Potvrdu o prijemu kompletne i uredne Prijave, u skladu sa članom 30. stav (3) Zakona o konkurenciji, dana 27.10.2021. godine, aktom broj: UP-03-26-1-024-15/21.

Konkurencijsko vijeće je, u skladu s članom 16. stav (4) Zakona, izdalo Obavijest o dostavljenoj Prijavi broj: UP-03-26-1-024-13/21 od dana 06.10.2021. godine, koje je u Nezavisnim novinama objavljeno dana 08.10.2021. godine, i pozvalo sve zainteresovane strane na dostavljanje pisanih komentara o namjeravanoj koncentraciji. Na predmetnu Obavijest nisu dostavljeni komentari zainteresovanih strana.

Podnosilac prijave je naveo, u skladu s članom 30. stav (2) Zakona, da nije podnio niti planira podnijeti Zahtjev za ocjenu koncentracije drugim nadležnim organima za zaštitu konkurencije izvan teritorije Bosne i Hercegovine.

Konkurencijsko vijeće u postupku ocjene dopuštenosti predmetne koncentracije je utvrdilo sljedeće činjenice:

Prijava je podnesena u smislu člana 16. stav (2) Zakona, te uvidom u dostavljenu dokumentaciju utvrđeno je, da je uplaćena administrativna taksa.

1. Učesnici koncentracije


Učesnici predmetne koncentracije su privredni subjekt Asecco SEE privredno društvo za trgovinu, konsalting i inženjering d.o.o., Džemala Bijedića 2, Opština Novo Sarajevo, 71000 Sarajevo i privredni subjekt BS Telecom Solution d.o.o. Sarajevo, Društvo za inženjering, razvoj i usluge, Branilaca Sarajeva 20, 71000 Sarajevo - BS Telecom Solution.

1.1. Privredni subjekt Asecco SEE privredno društvo za trgovinu, konsalting i inženjering d.o.o., Džemala Bijedića 2, Općina Novo Sarajevo, 71000 Sarajevo - Asecco


Asecco SEE Privredno društvo za trgovinu, konsalting i informacioni inžinjering d.o.o. Sarajevo je društvo sa ograničenom odgovornošću koje je osnovano u skladu sa zakonima Bosne i Hercegovine, sa sjedištem u ulici Džemala Bijedića 2, 71000 Sarajevo, registrovano u registru poslovnih subjekata Općinskog suda u Sarajevu, pod matičnim brojem subjekta (MBS): 65-01-0333-11 sa upisanim osnovnim kapitalom od 132.000,00 KM ("Asecco" ili "Podnosilac prijave").

Asecco je u 100% vlasništvu privrednog subjekta ASSECO SOUTH EASTERN EUROPE SPOLKA AKCYJNA (u daljem tekstu: Grupacija Asecco SEE) , društva osnovanog u skladu sa zakonima države Poljske, sa sjedištem u Olchowa 14, Rzeszow-Poljska, registrovano kod okružnog suda u Rzeszowu - Poljska pod brojem 180248803.

Privredni subjekt Asecco se bavi poslovnim djelatnostima u okviru šifre djelatnosti - Oblast 62 iz Klasifikacije djelatnosti BiH, odnosno djelatnostima računarskog programiranja, savjetovanja i djelatnostima u vezi sa njima.

Privredni subjekt Asecco pruža sljedeće usluge i prodaje sljedeće proizvode: kreiranje i implementacija kompletnog centralnog softvera banaka, kreiranje i implementacija posebnih komponenti softvera banke u skladu sa uslugama i proizvodima koje nudi banka te u skladu sa zahtjevima regulatornih tijela (Agencija za bankarstvo FBiH i Agencija za bankarstvo RS), održavanje postojećih softvera, dorada postojećih softvera, usluga SaaS (softver kao usluga) — iznajmljivanje softvera.

(..)**...

Asecco obavlja svoju osnovnu poslovnu djelatnost u sjedištu privrednog subjekta, kao i u podružnicama koje se nalaze u Tuzli i Banja Luci.

Podnosilac prijave je dio Grupacije Asecco SEE čije sjedište je u Poljskoj, a matična kompanija Asseco South Eastern Europe S.A. Grupacija Asseco SEE, osim Podnosioca prijave, na tržištu Bosne i Hercegovine posluje i putem sljedećih društava:

 Privredni subjekt Payten d.o.o. Sarajevo, sa sjedištem u ulici Džemala Bijedića 2, 71000 Sarajevo, registrovano u registru poslovnih subjekata Opštinskog suda u Sarajevu, pod matičnim brojem subjekta (MBS): 65-01-0363-18 ("Payten ") sa upisanim osnovnim kapitalom od 390.288,40 KM i u 100% vlasništvu je privrednog subjekta Asseco South Eastern Europe S.A. putem privrednog subjekta PAYTEN SPÓLKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIAÌ iz Poljske Društvo Payten ima podružnicu u Banja Luci.

 Privredni subjekt Monri Group, d,o.o, sa sjedištem u ulici Džemala Bijedića 2, 71000 Sarajevo, registrovano u registru poslovnih subjekata Općinskog suda u Sarajevu, pod matičnim brojem subjekta (MBS): 65-01-0221-18 sa upisanim osnovnim kapitalom 2.552.579,00 KM ("Monri Group") je u 100% vlasništvu privrednog subjekta Payten, i isključivi je vlasnik društva Monri Payments d.o.o. Zagreb, sa sjedištem u Radnička cesta bb, Zagreb, R. Hrvatska;

Oba povezana društva Grupacije Asecco SEE na tržištu Bosne i Hercegovine su aktivna na istom tržištu kao i Podnosilac prijave, odnosno na tržištu računarskog programiranja (šifra djelatnosti — Oblast 62).

Društvo Payten vrši prodaju sljedećih roba i pruža sljedeće usluge: prodaja bankomata i POS uređaja, prodaja prateće opreme i rezervnih dijelova za bankomate i POS uređaje, prodaja softvera za bankomate i POS uređaje, usluge iznajmljivanja bankomata i POS uređaja, usluge održavanja bankomata i POS uređaja i kompletne mreže, usluge dorade postojećih softvera na bankomatima i POS uređajima, E- commerce poslovanje. Klijenti društva Payten su komercijalne banke sa sjedištem na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine.

Društvo Monri Group d.o.o. Sarajevo pruža usluge računarskog programiranja za potrebe društva Monri Payments d.o.o, Zagreb čiji klijenti su pravna lica koja primaju slijeće usluge: kreiranja i održavanja softvera (virtuelni POS) za plaćanje na prodajnim mjestima na internetu, kreiranja i održavanja softvera za plaćanje na POS uređajima na fizičkim mjestima prodaje (eng. Single POS).

1.2. Privredni subjekt BS Telecom Solution d.o.o. Sarajevo, Društvo za inženjering, razvoj i usluge, Branilaca Sarajeva 20, 71000 Sarajevo - BS Telecom Solution – Ciljno društvo


Privredni subjekt BS Telecom Solution d.o.o. Sarajevo, Društvo za inženjering, razvoj i usluge, Branilaca Sarajeva 20, 71000 Sarajevo je osnovan u skladu sa zakonima Bosne i Hercegovine, sa sjedištem u ulici Branilaca Sarajeva broj 20, 71000 Sarajevo, upisano u registar poslovníh subjekata Općinskog suda u Sarajevu pod matičnim brojem subjekta (MBS): 65-01-0490-12 sa upisanim osnovnim kapitalom od 82.502,71 KM.

BS Telecom Solution je u 100% vlasništvu privrednog subjekta BS TS a.s., Mokra 1289/1a, Chodov, 149 00 Prag, R. Češka je upisan u privredni registar Općinskog suda u Pragu pod registarskim brojem 05591287 kao dioničko društvo.

Osnovna poslovna djelatnost BS Telecom Solution je računarsko programiranje (u skladu sa Obavještenjem o razvrstavanju pravnog lica prema klasifikaciji djelatnosti KD BiH 2010, šifra djetatnosti: 62,01).

Proizvodi i usluge koje nudi uključuju ITS (softversko rješenje za inteligentne sisteme za upravljanje saobraćajem na autoputu i magistralnim putevima), Smart City (softverska rješenja za digitalizaciju servisa u gradovima, npr. pametni parking sistemi pametno upravljanje saobraćajem u gradu, pametni javni prevoz, itd, Billing (softversko rješenje za obračun i naplatu servisa kao što su telekom usluge, struja, voda itd.), CRM (softversko rješenje za upravljanje podacima o korisnicima usluga), ERP (softversko rješenje za upravljanje poslovnim procesima u kompanijama), BI (softversko rješenje za kreiranje izvještaja), IOT (platforma za komunikaciju sa različitim senzorima), SkyTracker (platforma za upravljanje voznim parkom kompanija), F-SMSC (rješenje za slanje, prijem i prosljeđivanje SMS poruka), Medio (centrala za fiksnu telefoniju sa naprednim servisima).

BS Telecom Solution nije vlasnik kapitala niti u jednom drugom društvu, na teritoriji Bosne i Hercegovine ili u inostranstvu.

2. Pravni osnov koncentracije


Uz Prijavu namjere koncentracije je kao pravni osnov dostavljen Memorandumom o razumijevanju zaključen između Podnosioca prijave i društva BS TS a.s Prag, R. Češka dana 01.07.2021. godine, kojim su strane izrazile zajedničku namjeru da zaključe ugovor o kupoprodaji na osnovu kojeg bi Podnosilac prijave stekao udio u Ciljnom društvu odnosno u privrednom subjektu BS Telecom Solution udio koji (..)**.......

Nakon ispunjenja uslova koji su određeni u predmetnom memorandumu, uključujući i dobijanje rješenja Konkurencijskog vijeća BiH kojim se namjeravana transakcija ocjenjuje dozvoljenom, strane su se usaglasile da će implementiratí predmetnu transakciju.

Transakcija predstavlja namjeru koncentracije u smislu člana 12. stava 1. tačke b) pod 1) Zakona o konkurenciji, odnosno sticanje kontrole ili prevladavajućeg uticaja jednog ili više privrednih subjekata nad drugim privrednim subjektom ili grupom privrednih subjekata, dijelom drugog privrednog subjekta, ili dijelovima drugih privrednih subjekata, i to sticanjem većine udjela u osnovnom kapitalu,

Slijedom navedenog, Konkurencijsko vijeće smatra da predložena transakcija predstavlja koncentraciju u smislu člana 12. stav (1) tačka b) pod 1) Zakona o konkurenciji.

3. Pravni okvir ocjene koncentracije


Konkurencijsko vijeće je u postupku ocjene koncentracije primijenilo odredbe Zakona, Odluke o utvrđivanju relevantnog tržišta ("Službeni glasnik BiH", br. 18/06 i 34/10), te Odluke o načinu podnošenja prijave i kriterija za ocjenu koncentracija privrednih subjekata.

Konkurencijsko vijeće je, na osnovu člana 43. stav (7) Zakona, koristilo sudsku praksu Evropskog suda i odluke Evropske komisije, kao i kriterije i standarde iz Obavjesti Evropske Komisije o izračunu ukupnog prihoda u skladu s Uredbom Vijeća (EEZ) broj: 4064/89 o kontroli koncentracije privrednih subjekata.

4. Obaveza prijave koncentracije


Obaveza prijave koncentracije privrednih subjekata sa sjedištem u Bosni i Hercegovini, u smislu člana 14. stav (1) pod b) Zakona, u vezi sa članom 2. Odluke o načinu podnošenja prijave i kriterijima za ocjenu koncentracije privrednih subjekata, postoji ako ukupni godišnji prihod svakog od najmanje dva privredna subjekta učesnika koncentracije ostvaren prodajom roba i/ili usluga na tržištu Bosne i Hercegovine iznosi najmanje 8.000.000,00 KM po završnom računu u godini koja je prethodila koncentraciji, ili ako je njihov zajednički udio na relevantnom tržištu veći od 40,00%.

Prema podacima iz Prijave, ukupni godišnji prihodi privrednih subjekata učesnika koncentracije (i njihovih povezanih privrednih subjekata), na dan 31. decembar 2020. godine, kao godini koja prethodi koncentraciji, iznosi:

Tabela 1.

Ukupni prihod (KM)

Grupacija Asecco SEE*

BS Telecom Solution Sarajevo**

 

KM

KM

BiH

(..)**

(..)**

Svijet

(..)**

(..)**

 



Izvor: Podaci iz Prijave o namjeri koncentracije

*konsolidovani

** nekonsolidovani

Napomena: Podnosilac prijave navodi da kada se pripremaju konsolidovani finansijki izvještaji isti se sačinjavaju u skladu sa Međunarodnim standardima finansijkog izvještavanja broj 10 – Konsolidovani finansijki izvještaji. Shodno pravilima, konsolidovani finansijki izvještaji ne prikazuju prosti prikaz zbira svih prihoda koja su ostvarila društva koja pripadaju grupaciji. Štaviše, prilikom pripremanja konsolidovanih finansijskih izvještaja vrši se eliminacija, tj. isključuju se svi prihodi proizišli iz transakcija između povezanih pravnih lica tj. pravnih lica koja pripadaju grupaciji.

Godišnji prihodi učesnika koncentracije (Tabela 1.) predstavljaju ukupne prihode (bez poreza na dodanu vrijednost i drugih poreza) koji se odnose na učesnike koncentracije na tržištu Bosne i Hercegovine), u smislu člana 9. tačka h) Odluke o načinu podnošenja prijave i kriterijima za ocjenu koncentracija privrednih subjekata.

Na osnovu navedenih podataka učesnici koncentracije su ispunili uslov ukupnog ostvarenog godišnjeg prihoda, u smislu člana 14. stav (1) Zakona, te su bili u obavezi podnijeti Prijavu.

5. Relevatno tržište koncentracije


Relevantno tržište koncentracije, u smislu člana 3. Zakona, te čl. 4. i 5. Odluke o utvrđivanju relevantnog tržišta, čini tržište određenih proizvoda/usluga koje su predmet obavljanja djelatnosti na određenom geografskom tržištu.

Prema odredbi člana 4. Odluke o utvrđivanju relevantnog tržišta, relevantno tržište u proizvodnom smislu obuhvata sve proizvode i/ili usluge koje potrošači i/ili korisnici smatraju međusobno zamjenjivim, pod prihvatljivim uslovima, imajući u vidu posebno njihove bitne osobine, kvalitet, uobičajenu namjenu, način upotrebe, uslove prodaje i cijene.

Nadalje prema članu 5. Odluke o utvrđivanju relevantnog tržišta, relevantno tržište u geografskom smislu obuhvaća cjelokupnu ili dio teritorije Bosne i Hercegovine na kojem privredni subjekt djeluje u prodaji i/ili kupovini relevantnog proizvoda pod jednakim ili dovoljno ujednačenim uslovima i koji to tržište bitno razlikuje od uslova tržišne konkurencije na susjednim geografskim tržištima.

Podnosilac prijave je kao relevantno tržište naveo, tržište računarskog programiranja

Grupacija Asecco SEE je aktivna na tržištu računarskog programiranja. Sva tri društva koja pripadaju ovoj grupaciji (Podnosilac prijave, Payten i Monri Group) aktivni su na istom tržištu.

Nadalje, sva tri navedena društva aktivna su na cijeloj teritoriji Bosne i Hercegovine ili putem svojih podružnica ili na način da imaju klijente na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine.

Društvo BS Telecom Solution je također aktivno na tržištu računarskog programiranja, te je u pružanju usluga i proizvoda na ovom tržištu, aktivno na cijeloj teritoriji Bosne i Hercegovine.

S obzirom da Podnosilac prijave i povezana društva iz grupacije Asecco SEE, kao i Ciljno društvo, ostvaruju prihode na relevantnom proizvodnom tržištu na području cijele Bosne i Hercegovine, kao relevatno geografsko tržište Podnosilac prijave navodi tržište Bosne i Hercegovine.

Slijedom navedenog, pod relevantnim tržištem predmetne koncentracije, smatrat će se tržište računarskog programiranja na teritoriji Bosne i Hercegovine.

5.1. Analiza relevantnog tržišta koncentracije


Prema podacima dostavljenim u Prijavi, ukupno zajedničko učešće učesnika koncentracije i njihovih povezanih društava (Tabela 2.) koji su prisutni na tržištu Bosne i Hercegine:

Tabela 2. Procjena tržišnih udjela učesnika koncentracije i njihovih povezanih društava na relevantnom tržištu

 

Naziv privrednog subjekta        

% ukupnih prihoda u djelatnosti prema zadanim kriterijima administrativne jedinice i veličine privrednog subjekta

2020

1

Symphony Group d.o.o. Sarajevo

5,36

2

HUAWEI TECHNOLOGIES d.o.o. Banja Luka

 4,55

3

BS TS d.o.o. Sarajevo

3,96

4

NSoft d.o.o. Mostar

3,01

5

ZIRA d.o.o. Sarajevo

2,17

6

Atlantbh d.o.o. Sarajevo

2,14

7

INFOBIP BiH d.o.o. Sarajevo

2,00

8

Virgin Pulse d.o.o. Tuzla

1,90

9

Authority Partners d.o.o. Sarajevo

1,81

10

BOSNIEN BUSINESS SYSTEMS d.o.o. Sarajevo

1,75

11

Comtrade d.o.o. Sarajevo

1,73

12

KLIKA d.o.o. Sarajevo

1,71

13

COMBIS d.o.o. Sarajevo

1,69

14

ASSECO SEE d.o.o. Sarajevo

1,57

15

GLASFASER CONNECT BH d.o.o. Ilidža

1,55

16

Mistral Technologies d.o.o. Sarajevo

1,55

17

MINISTRY OF PROGRAMMING  d.o.o. Sarajevo

1,53

18

PAYTEN d.o.o. Sarajevo

1,45

19

Monetize Ad d.o.o. Tuzla

1,37

20

Comtrade System Integration d.o.o. Sarajevo

1,26

21

Monri Group d.o.o. Sarajevo

0,10

22

Ostali (701 privredni subjekt)

55,84

23

Ukupno (3+14+18+21)

7,08

24

Ukupno

 100%

 



Izvor:: Podaci iz prijave i izvještaja LRC BiS analize za djelatnost računarsko programiranje

U Prijavi je navedeno da kod procjene tržišnih udjela učesnika namjeravane koncentracije i njihovih glavnih tržišnih konkurenata, da su korišteni izvještaji LRC BIS analize za djelatnost računarsko programiranje (klasifikacija djelatnosti: 620), te da broj kompanija u BiH koje imaju osnovnu šifru djelatností 620 je u 2020, godini bio 772, a ukupan prihod od prodaje na ovom tržištu je iznosio 642.173.659 KM.

Nadalje, tabelarni prikaz predstavlja pregled najuspješnijih kompanija po prihodima od osnovne djelatnosti (preuzet iz predmetnog LRC BIS izvještaja), te sadrži popis 21 najuspješnijih kompanija.

Konkurencijsko vijeće, analizom podataka u smislu člana 17. Zakona (posebno strukture relevantnog tržišta, tržišnih učešća učesnika koncentracije i konkurenata -Tabela 2.), je utvrdio da zajedničko tržišno učešće učesnika koncentracije na relevantnom tržištu računarskog programiranja u Bosni i Hercegovini je znatno ispod tržišnog učešća od 40,0%, u smislu člana 9. Zakona, koji pretpostavlja da privredni subjekat može imati dominantni položaj na relevantnom tržištu.

6. Ocjena koncentracije


Konkurencijsko vijeće je u postupku donošenja Rješenja utvrdio da na relevantnom tržištu djeluje veći broj privrednih subjekata koji se bave računarskim programiranjem u Bosni i Hercegovini.

(..)**...

Konkurencijsko vijeće je analizom relevantnih podataka, u smislu člana 17. Zakona, ocijenilo da provođenjem predmetne koncentracije neće doći do narušavanja tržišne konkurencije, odnosno stvaranja ili jačanja dominantne pozicije učesnika koncentracije.

Slijedom navedenog, Konkurencijsko vijeće je ocijenilo dopuštenom predmetnu koncentraciju u smislu člana 18. stav (2) tačka a) Zakona, kao u dispozitivu ovog Rješenja.

7. Administrativna taksa


Podnosilac prijave na ovo Rješenje, u skladu sa članom 2. stav (1) tarifni broj 107. tačka d) pod 1) Odluke o visini administrativnih taksi u vezi s procesnim radnjama pred Konkurencijskim vijećem ("Službeni glasnik BiH", broj 30/06, 18/11 i 75/18), je dužan platiti administrativnu taksu u ukupnom iznosu od 5.000,00 KM u korist Budžeta institucija Bosne i Hercegovine.

Podnosilac prijave je dužan dokaz o obavljenoj uplati administrativne takse dostaviti prije ili prilikom preuzimanja ovog rješenja, u skladu sa članom 3. st. (1) i (2) pod b) Odluke o visini administrativnih taksi u vezi sa procesnim radnjama pred Konkurencijskim vijećem.

U slučaju da Podnosilac prijave ne izvrši uplatu administrativne takse, Konkurencijsko vijeće će putem Pravobranilaštva Bosne i Hercegovine zatražiti prinudnu naplatu iste.

8. Pouka o pravnom lijeku


Protiv ovog Rješenja nije dozvoljena žalba.

Nezadovoljna strana može pokrenuti upravni spor pred sudom Bosne i Hercegovine u roku od 30 dana od dana prijema, odnosno objave ovog Rješenja.Broj UP-03-26-1-024-17/21

Nezadovoljna strana može pokrenuti upravni spor pred sudom Bosne i Hercegovine u roku od 30 dana od dana prijema, odnosno objave ovog Rješenja.
Broj UP-03-26-1-024-17/21
28. oktobra 2021. godine
Sarajevo


Predsjednik
Dr. sc. Amir Karalić s. r.

Pretplatnici imaju dodatne pogodnosti. Ukoliko ste već pretplatnik, prijavite se! Ukoliko niste pretplatnik, registrirajte se!